GenereltNyhed

Referat: Ordinær generalforsamling 2022

Skrevet af 6. februar 2022 juni 26th, 2022 No Comments

Bestyrelsens beretning

Vi har i 2021 og 2020 prøvet både online træning og træning med fysisk fremmøde.
Vores konklusion er at træning online er rigtig svært at få til at hænge sammen, med de forventninger vores spillere har til træningen.
Det skaber et langt bedre sammenhold at være sammen i et fysisk rum. Hvis der skulle komme en nedlukning igen eller en anden pandemi skulle komme, så vil vi pause medlemmernes medlemskab og lukke for træningen, indtil vi kan mødes fysisk igen.

Vi er gået fra at have 4 Counter-Strike hold og 2 Fortnite hold til kun at have 3 Counter-Strike hold, da begynder holdet i Bramdrupdam og Parkhallen er rykket sammen i Parkhallen. Vi vil her arbejde på at få aktiveret nogle af vores øvede spillere til at have en hjælpetræner rolle for vores nybegynder hold. På den måde vil vi kunne genåbne nybegynderholdet i Bramdrupdam.

Mht. de lukkede Fortnite hold, er det planen at de skal starte igen. Vi søger derfor med lys og lygte efter nogle ansvarlige der vil sørge for at stemningen er god til Fortnite. Og vi vil have to hold, hvor spillerne vil være opdelt efter ambitionsniveau (hygge/social og konkurrence).

Arrangementer

Det var begrænset med arrangementer i 2021, men vi nåede at komme med til NPF i efterårsferien og vi nåede at afholde et arrangement for spillere der gerne vil se CS:GO Majoren i Stockholm, på storskærm, nede i Parkhallen.

Til dette års NPF havde vi den mindste tilslutning i de 4 år vi har været afsted. Det tror vi skyldes manglende kommunikation og oplysning til forældrene til vores spillere. Derfor vil vi gerne inviterer alle forældre og spillere til vores private Facebook side, hvor der kan deles oplysninger og erfaringer omkring lignende begivenheder: https://www.facebook.com/groups/419926785496983

CS:GO Major arrangementet fangede ikke interessen for de yngste spillere i Kolding Esport og derfor har vi besluttet at hvis lignende arrangement skal afholdes igen, så bliver det for en ældre målgruppe.

Regnskab

Bank gebyr 300
Udgifter i alt 30894.94

Indkomne forslag

• Lav forældre og spiller konstallation til at varetage nybegynder esport hold.
  • Aktiver trænerne til livestreaming af Counter-Strike og League of Legends kampe.
  • Inviter forældre til Facebook gruppe: https://www.facebook.com/groups/419926785496983

Handlingsplan for 2022

Arrangementer hvor medlemmer kan deltage.

• Gamebox Festival i Herning 22.-24. April
  • YouSee Esportligaen slutspil 26.-29. maj
  • NetParty Fyn (NPF) d. 14.-16. Oktober

Opgradering af de 5 maskiner vi har i Parkhallen, som nu har nået en alder på 5 år. Vi vil opgraderer med henblik på at kunne opgraderer skærmene til +240Hz.

Vi skal finde en mulighed for at genstarte Fortnite hold. Vi kom ind på at lave et hygge/socialt hold hvor en forældre kunne være autoritetsfigur og en spiller kunne være torvholder på aktiviteterne.

Til sidst har vi fået en forspørgsel fra en tidligere Counter-Strike træner. Han vil gerne starte et League of Legends hold op. Så vi skal finde nogle spillere der kunne tænke sig at træne League of Legends på hold i fysiske rammer.

Valg

• Valg af næstformand (nuværende: Lasse Jensen)
    • Anders Emerson Bremer er valgt som ny næstformand
  • Valg af kasserer (nuværende: Niels C. L. Madsen)
    • Niels forbliver som kasserer
  • Valg af 2 suppleanter
    • Markus (tidligere Fortnite træner) blev valgt ind som suppleant.
    • Line forbliver som suppleant.

Formanden (Martin) stopper efter sin næste periode (i 2023).

Evt.

Vi søger casters til at livestreame vores holds kampe.

Vi søger trænere til Fortnite og Counter-Strike.