GenereltNyhed

Ordinær generalforsamling 2020

Skrevet af 2. januar 2020 No Comments

Så er det atter tid til vores årlige generalforsamling i Kolding Esport. Det er nu man skal tage med for at have en indsigt i og påvirkning af Kolding Esports retning samt få et indblik i bestyrelsens tanker. Der vil også blive givet et indblik i alle vores aktiviteter, samt de LANs vi ønsker at deltage til i 2020.

Vi afholder generalforsamlingen i mødelokale 1 i Kolding bibliotek.
Adressen er: Slotssøvejen 4, 6000 Kolding.
Og vi starter kl. 13:00. Der er sat 3 timer af, hvor en ekstra time er kommet på, så der er plads til dialog.

• Bestyrelsens beretning
  • Regnskab 2019
  • Indkomne forslag
  • Handlingsplan for 2020
    • Samarbejde med skoler
    • Nye lokaler
    • LAN og konkurrencer
  • Ændring af kontingent
    • Betalingsintervaller og pris
  • Valg af næstformand, kasserer & evt. suppleanter
  • Evt.

Kommentar til handlingsplan 2020

Vi kommer til at gennemgå vores planer med de skoler vi har lavet aftaler med i løbet af 2019. Så skal vi snakke om lokaler, da vi er så uheldige at vi ikke længere kan drage nytte af Bygning 5’s støtte i form af kommunens lokale. Vi skal flytte hurtigst muligt og har også nogle idéer i baghovedet, men derfor vil det stadig være rart med noget input ude fra.

Sidst men ikke mindst så gennemgår vi de LAN arrangementer og konkurrencer som vi deltager til. Vi deltager typisk til 3-4 arrangementer i løbet af et år, hvor vores medlemmer kan tage med og vi har en ansvarlig træner med, som kan guide, stå til ansvar for og være kontaktperson.

Kommentar til kontingent

Vores kontingent har en historie for at udvikle sig. Det skyldes ikke mindst at foreningen også heletiden udvikler sig. I første omgang var det store skridt at man ikke længere behøvede at have sin egen computer med hver eneste gang til træning. Denne gang kommer det til at handle om flow og kvalitet af undervisere.

Stemmeret

I 2018 fik vi indført at man som forældre kan stemme på sit barns vegne til afstemningerne, så spillerne også har noget at skulle have sagt i forhold til de valg der skal tages. Derfor håber vi på at se så mange af jer som muligt.

Bestyrelsen i Kolding Esport:
Martin Johansen, Nicki Hansen, Martin Molkjær Mikkelsen, Niels Chr. Lund Madsen